Luisteren als marketingtool

Luisteren als marketingtool

Luisteren: het is één van de simpelste 'marketingtrucjes'. Door te luisteren en goede vragen te stellen kom je veel makkelijker tot de juiste inzichten en oplossingen.

Lees verder

Start je marketing met zelfkennis

Start je marketing met zelfkennis

Hoe kom je achter jouw 'why'? Het begint met een stukje zelfkennis en zelfreflectie. Alleen wanneer het écht uit jou komt, kun je dit overbrengen op je klanten. Deze 4 vragen helpen je hierbij.

Lees verder

4 tips voor meer inspiratie

4 tips voor meer inspiratie

Hoe vind je de inspiratie voor bijvoorbeeld goede content? Social media posts, blogs, e-mails of e-books. Het is niet altijd makkelijk om iets te verzinnen. Deze 3 tips helpen je daarbij.

Lees verder

Tips & tricks in je mailbox?

Wil je tips, tricks en inspiratie over marketing, het ontwikkelen van je business en hoe je dit inzet om de wereld een stukje mooier te maken? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief. Je ontvangt maximaal 1 keer per week inspiratie rechtstreeks in je mailbox.